Jumppanauhavoimistelu

Myllypuron Eläkkeensaajat ry:n jäsenet toimivat aktiivisesti ja ovat innokkaasti mukana tapahtumissa. Näin keväällä tapaamme Myllypuron kirkon seurakuntasalissa. Vuonna 2024 teemana Kuulumme Eurooppaan. Tutustumme eri maiden kulttuureihin ja esimerkiksi ruokiin. Teemme retkiä kuukausittain. Kesällä pelaamme Mölkkyä ja Bocciaa puistossa Myllypuron kirkon lähellä ja kiinnostuksesta muitakin liikuntamuotoja. Syksyllä taas palaamme kirkon tiloihin.

Tulossa on asiantuntijaluentoja, kisailemme erilaisissa kilpailuissa, laulamme yhdessä, kuuntelemme kuoromme esityksiä, pidämme arpajaisia. Jos olet kuoron toiminnasta kiinnostunut, niin tervetuloa mukaan.  Paikalla tapaamisissamme käy 35-45 henkilöä.  Yhdistyksessä on yli 90 jäsentä. Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapaamisiimme. Tule tutustumaan.

Tänä päivänä

Historia

Keväällä ja syksyllä tapaamisissa on leikkimielisiä kilpailuja, asiantuntija luentoja, musiikkia, liikuntaa ja kahvia ja pullaa on myös tarjolla. Harrastamme yhdessä, käymme kulttuuritapahtumissa,  konserteissa, elokuvissa ja opimme uutta. Liikuntamyllyssä pelaamme keskiviikkoisin bocciaa. Kesäaikana pelaamme Mölkkyä ja bocciaa Myllypuron kirkon läheisessä puistossa. Käymme kesäteatterissa, käymme poimimassa mansikoita, teemme retkiä  ja nopeallakin aikataululla saamme järjestettyä uusi aktiiviteetteja.  Yhdessä kokeminen on turvallista. Jäsenyys tarjoaa yhdessäoloa, vertaistukea, uusia ystäviä, juttuhetkiä ja hyvää mieltä.

Jäsenmaksu on 25 €/vuosi. Kahvimaksu tapaamisissa on 2,50 €/kerta.

MYLLYPURON  ELÄKKEENSAAJAT ry  on  perustettu  7.10.1969. Ja olemme  Eläkkeensaajien  Keskusliitto ry:n  jäsenjärjestö  ja  kuulumme  EKL:n  Helsingin  piiriin. Seuraamme  kaupunkimme  ja  kotilähiömme  tapahtumia. Ottamme kantaa alueen kehittämiseksi ikäihmisten elämän helpottamiseksi.

MYLLYPURON  ELÄKKEENSAAJAT ry  on  ikäihmisten  oma  järjestö, jonka  tarkoituksena  on  pitää  yllä  meidän  fyysistä  ja  henkistä  vireyttä,  sekä  toimintakykyä  yllä.  Järjestömme  toiminta  on  suunniteltu  kaikille  niille  jotka  ovat  kiinnostuneita  omasta  hyvinvoinnista  ja  viihtymisestä  työelämän  jälkeen. Tapaamme kerran viikossa. Tapaamisissa on eri teemoja.  Erään jäsenen sanoin "Tämä on koko viikon tärkein kohokohta".